Nieuws
Voor welke zorg bent u verzekerd?
De zorg die wij op de huisartsenpraktijk bieden wordt altijd vergoed vanuit de basisverzekering en gaat niet van uw eigen risico af. Zodra u wordt verwezen of een onderzoek krijgt buiten onze praktijk, geldt dit niet meer. Onderzoeken of behandelingen in een ...
Lees meerE-consulten niet voor urgente zaken
Via het online portaal is het mogelijk om e-consulten te sturen. Een e-consult wordt doorgaans binnen 2 werkdagen beantwoord. Dit is dus niet bedoeld voor urgente zaken. Heeft u klachten die dezelfde dag of op korte termijn besproken of gezien moeten worden, dan vragen wij ...
Lees meerArts mag geen verklaring afgeven of keuring uitvoeren
Geregeld vragen patiënten een verklaring aan de huisarts. Bijvoorbeeld omdat ze niet naar school kunnen wegens ziekte, een abonnement bij de sportschool willen opzeggen vanwege blessures of niet kunnen werken. Volgens besluit van de KNMG is het de behandelend arts niet ...
Lees meerGesloten voor nieuwe patiënten
Op dit moment nemen wij geen nieuwe patiënten meer aan. We werken ook niet met een wachtlijst. Mocht dit in de toekomst veranderen, dan leest u dit op de website.
Lees meerHulp bij inloggen op www.mijngezondheid.net
Weet u niet hoe u moet inloggen op www.mijngezondheid.net, ons digitale patiënten portaal, klikt u dan op onderstaande link. U komt dan bij de informatiefolder waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe het in zijn werk gaat. ...
Lees meerBent u verwezen? Ga zelf na of u een eigen bijdrage moet betalen!
Als u bent verwezen naar een specialist of andere zorgverlener, bijvoorbeeld in het ziekenhuis of een kliniek, dan moet u zelf nagaan of u voor deze behandelingen een eigen bijdrage moet betalen. Soms is er geen contract gesloten tussen de specialist/andere zorgverlener en ...
Lees meerWel of niet langs de dokter
Op de website www.moetiknaardedokter.nl kunt u binnen 1 minuut bepalen of u voor uw klachten wel of niet naar de dokter moet. U krijgt ook direct advies.
Lees meerNiet of te laat verschenen op uw afspraak?
Helaas blijkt het in toenemende mate te gebeuren dat patiënten wel een afspraak maken op het spreekuur, maar vervolgens niet op de afgesproken tijd verschijnen. Tegen andere patiënten hebben we dan moeten zeggen dat het spreekuur vol is, terwijl de betreffende patiënt ...
Lees meerDigitalisering praktijk
Onze praktijk is aan het digitaliseren. Dit betekent dat u als patiënt, steeds meer dingen online in uw dossier kunt terugvinden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan lab-, kweek- en röntgenuitslagen. Daarnaast kunt u online medicatie herhalen, afspraken inplannen en vragen ...
Lees meerE-mailadres en telefoonnummer doorgeven
Heeft u uw e-mailadres en telefoonnummer al aan ons doorgegeven? Wij kunnen u dan bereiken, mocht dat nodig zijn. Ook voor het maken van verwijsbrieven die digitaal verstuurd worden is het belangrijk dat wij de juiste gegevens hebben. U ontvangt dan een kopie van de ...
Lees meer